Fata „seen-patică” sau cum să sfidezi al treilea principiu al mecanicii?

6eae227caedd3e8a928e7f7352cd3d72


Mi-ar fi plăcut să am la îndemână câteva conversații cu început și fără sfârșit drept mărturie la subiect…


Fata „seen-patică” este genul de tipă care dă cu seen și cu ego-ul tău de mascul nedovedit de toți pereții fără ca ea să fie conștientă măcar de faptul că îți feliază (la nivel teoretic și cu precizie de măcelar bătrân) încet și dureros… c****le la fiecare „Bună, cmf?” rămas fără răspuns.

Și dacă tot vorbesc de reacție, la fel ca și în fizică, există și în contextul acesta, acțiune și reacțiune. Iar datele problemei sunt simple: evident acțiunea este „Bună, cf?” și reacțiunea… întârzie să apară. Încep să înțeleg ușor, ușor toată acea furie pe care unii dintre voi o experimentați.

Este atât de evident că singura adevărată frustrare a voastră este faptul că noi, tipele care citim și nu răspundem la inițiativele voastre unice și absolut originale de a ne aborda este faptul că prin aroganța noastră sfidăm legile fizicii, îl sfidăm pe fratele vostru Newton.

Acțiunea și reacțiunea, al treilea principiu al mecanicii, sau definiția anti-corigență din liceu, noi fetele, o desființăm așa pur și simplu cu un „seen”. Sau mai multe după caz și grad de insistență.

Dar pentru că sunt om bun de fel, fapt dovedit, am să mă justific în fața celor care așteaptă un răspuns din partea mea, încă din iunie ’06, și am să o fac folosindu-mă în continuare de fizică.

Când învățați mecanic, de fapt nu învățați, ci vă perfecționați abilitatea de a repeta mai multe cuvinte într-o ordine a cărei esență se pierde atunci când nu este aprofundată.

Vedeți voi, acțiunea și reacțiunea mai este cunoscută și drept, cel de-al treilea principiu al mecanicii și aici vine și partea interesantă. Am să demonstrez cum tot fratele vostru Newton, e împotriva voastră:


Acțiunea și reacțiunea apar simultan, formând o pereche de forțe.

În cazul nostru, ai apărut doar tu. Iar eu te-am lăsat să fii.


Acționează fiecare asupra altui corp.

Eu îi mai zic și „iubi”. Dar tu?


Au intensități egale.

De la al 5-lea seen, intensitatea frustrării tale se transformă în „Ești o &^$@$!”.  Nu simt echilibrul.


Cu toate astea, fără să aruncați cu roșii în mine pentru articolul ăsta, o dau pe pace și vă spun că după atâtea seen-uri, s-o găsi cineva în final cu care să studiați în amănunt Principiul acțiunilor reciproce.

Hai salut!

Leave a Reply

