Chokers sau tradus în limba română „ce e mă cu zgarda aia la gâtul tău?”

img_20161109_1625305acb3d8b85d2315e30ad295de49bcfe6


Fetele din generația ’90 mânuțele sus vă rog!


În sfârșit găsesc un moment de răgaz și liniște și vă scriu din vârful patului un articol mic, micuț, despre acest super-trend revenit în viețile noastre.

Noi știm foarte bine că pe vremea noastră, existau tot felul de buticuri/ chioșcuri/ tarabe și pufuleți cu surprize unde găseam astfel de accesorii super trendy pe care ne bucuram atât de tare să le purtăm ori decâte ori ieșeam afară, de cele mai multe ori însoțite de părtinți… dar whatever eram atât de cool încât eclipsam orice „Alexandra! Rămâi mamă în raza noastră vizuală!”.

Se pare că moda este un du-te-vino continuu dar care  ne place atât de tare combinat cu tredurile actuale.

Nu știu cine a readus la viață acest trend însă îi sunt profund recunoscătoare pentru că ador aceste accesorii pe care băieții le detestă. Unii. Majoritatea. Dont care!


Search for chokers, cheap and nice!


Julis BijouxEu pe al meu bineînțeles că l-am achiziționat de la Iulia în urmă cu o săptămână și dacă nu mă înșel l-am purtat zilnic. Mi-am ales o aripă de înger pe un șnur de catifea neagră însă modelele sunt variate așa că aveți de unde alege în funcție de gusturi.

20161111_091905


How to wear it? Don’t just wear it, rock it!


Poți purta choker-ul la absolut orice tip de ținută. Office, sport, elegant, sexy and so on.

Este atât de interesant cum un accesoriu destul de simplu poate schimba o ținută simplă/ banală într-una sexy. Chiar mi se par foarte sexy tipele care poarta astfel de accesorii.

Gay-ish, Im sorry dar e adevărat!

That’s it! Dacă știți și voi locuri/ site-uri de unde îmi pot achiziționa alte modele de chokers aștept cu mare interes sugestiile voastre în comentarii.

Muah!img_20161102_222651img_20161102_223404

2 thoughts on “Chokers sau tradus în limba română „ce e mă cu zgarda aia la gâtul tău?”

Leave a Reply

