Contouring, concealer, cuvinte pentru urâte

bef and aftLa titluri cu siguranță nu mă pricep și oricât aș săpa în adâncul minții mele tot nu reușesc să vin cu ceva extra, ultra, mega, ah.

De mică am învățat să folosesc Photoshop atât cât să mai fac un coș să dispară, să evidențiez anumite trăsături ale feței, gene, sprâncene, astfel încât să aiuresc băieții de pe Hi5.  Îmi doream la vremea respectivă să pot face asta și în viața reală și iată că după 7 ani, reușesc să aiuresc băieții și în viața de zi cu zi. Glumesc. Ei mă aiuresc pe mine. La naiba!

Revenind la subiectul principal al articolului, totul a început cu o plimbare aparent nevinovată alături de Ruxandra prin diferite magazine de cosmetice și alte minciuni de ni le punem pe fețe, noi fetele. Așa am descoperit două palete interesante de la Catrice Cosmetics: ALLROUND Concealer și ALLROUND Contouring. 

Și pentru că nu cheltuisem destul, m-a convins să-mi iau bonus, și o paletă de farduri pentru pleoape cu nuanțe superbe de vară numa’ bune pentru tenul bronzat de la Essence, All about Bronze.

Pentru prima încercare de contouring eu zic că după manevre și scheme, ceva, ceva tot a ieșit. Nu cunosc încă o tehnică anume pentru aplicarea nuanțelor însă ce pot spune este că nu pare să fie prea dificil atât timp cât știi ce anume să evidențiezi și ce anume să „ascunzi”. Probabil voi reveni cu un tutorial atunci când voi reuși să învăț la rândul meu o tehnică anume de aplicare a contouring-ului.

Paleta de concealer este atât de utilă atunci când ba îți apare un coș nasol, ba ai niște cearcăne ca două găuri negre, and so on. Știu că pare ciudat tare săgăsești verdele ăla dar e mai util decât vă așteptați. În cazul în care ai un coș încăpățânat și nu îl poți ascunde nici dacă îți lipești sticla de fond de ten pe față, e suficient să îl acoperi cu nuanța de verde care estompează roșeața și îl camuflează.

În încheiere revin la titlu și vă spun că am citit pe internet o zicală cum că dacă îți ia mai mult de o oră să te machiezi înseamnă că ești urâtă. Dar să știți că un contouring nu durează mai mult de 10 minute!

O zi faină vă doresc!

Leave a Reply

