Favoritele lunii Mai – Despre îngrijirea părului

1_zpsebtkochrEste atât de târziu însă dorința de a vă scrie este mai puternică decât oboseala sau orice alt sentiment ce mă încearcă în acest moment.

Nu am mai scris un astfel de articol până acum însă am observat că este un subiect foarte dorit de cititoare în general așa că am să urmez trendul și am să vă spun câteva vorbe despre produsele cosmetice ce m-au înfrumusețat primăvara aceasta.


Am să încep cu produsele pentru păr.


Aici povestea este una destul de lungă și „încurcată”dat fiind faptul că părul meu a fost supus unor schimbări majore în ultimele luni. De la ombre discret, la ombre evident, la blond complet, apoi șaten, ombre din nou și în final, brunet.

În ultima jumătate a anului am experimentat nuanțe pentru păr atât cât nu am facut-o în toți anii mei de viață.

Mi-a dăunat tot acest proces însă fac eforturi mari să-mi mențin părul cât de cât sănătos și hidratat.

Pentru că îmi doresc din suflet să sporesc creșterea și regenerarea părului cât mai rapid posibil, mă folosesc de două tipuri de uleiuri: uleiul de ricin și cel de măsline.

Este una dintre metodele necostisitoare și totodată eficiente pe care eu le aplic atunci când vine vorba de îngrijirea părului meu, care din păcate acum este foarte deshidratat.

Așadar, primul produs favorit este uleiul de măsline, după care, pe locul doi se află uleiul de ricin. 


20160531_225303


Ca un plus de „energie” adus procesului de regenerare, folosesc un produs pe baza de petroleum  de la  Gerovital, care deși nu are un miros foarte plăcut, în cazul meu are efecte benefice iar rezultatele sunt firicelele nou-crescute în zona frunții, perciunilor sau la ceafă.

Îmbin cele două uleiuri cu această loțiune cu petroleum, iar amestecul obținut îl aplic pe părul uscat de la rădăcini în jos până la varfuri. Îl las să acționeze în funcție de timpul pe care îl am la dispoziție. De regulă prefer să îl las să acționeze pe timpul nopții, a doua zi urmând să-mi spăl părul așa cum o fac în mod obișnuit, folosind șampon și balsam la final.


Ca o mică paranteză, am grijă ca șamponul și balsamul să fie din aceeași gamă.


Clătirea uleiului din păr este mult mai ușoară decât vă imaginați, așadar nu trebuie să vă fie teamă că vă rămâne părul uleios după acest tratament.

Eu vă recomand să încercați această „mască” pentru păr deoarece spre deosebire de acele produse extrem de scumpe din magazine, uleiurile folosite sunt într-adevăr o alternativă pe cât de nescostisitoare, pe atât de eficientă.

Până data viitoare vă doresc somn ușor și o săptămână frumoasă!cropped-alxb.png

 

Leave a Reply

