Bijoux is what a girl wants

20160311_110159Draga mea, constat pe zi ce trece că dezvolt o pasiune arzătoare pentru obiectele unicat, handmade, pentru originalitate.

Deși la mijloc este vorba de un paradox, acela că îmi place să urmez trendurile dar în același timp îmi doresc originalitate, cred cu tărie că cele două pot fi plăcut îmbinate atunci când există inspirație.

Mor de nerăbdare să mă întrebi unde găsesc inspirație pentru o astfel de fuziune, ca eu să îți răspund că secretul constă în lucrurile mici dar mai ales simple. Ai mai auzit asta, nu-i așa?

Dacă ți-aș spune că accesoriile, cel puțin din perspectiva mea, sunt sclipirea „aceea” dintr-o ținută, ce părere ai avea?

Hai să îți povestesc despre prietena mea, care are o prietenă, pentru care confecționarea accesoriilor nu mai este demult un simplu hobby, ci o afacere profitabilă și pe bune.

Iulia Matei este o fată foarte talentată care a reușit printr-o simplă pasiune să bucure nenumărate fete, cu zecile de modele de coliere, cercei, inele și cutiuțe fistichii pentru bijuterii.

Și eu mă număr printre fetele care poartă accesoriile Iuliei zi de zi. Le ador pentru că după cum ți-am mai povestit, ținutele mele sunt anoste atunci când vine vorba de cromatică iar o pată de culoare întotdeauna reușește să schimbe imaginea de ansamblu a oricărui look.

Colecția mea accesorii a fost întregită de trei coliere Julis Bijoux.

Pe toate le ador și ți le voi arăta și ție imediat!


Colierul Multicolor

20160311_110159

Colierul Multicolor este favoritul meu și îl port ori de câte ori am ocazia sau atunci când mi se pare că ținuta mea este incompletă sau uneori prea sobră.

Este elementul ce face diferența și mă bucur că de fieare dată a fost remarcat. De de fapt, este imposibil să nu remarci toate acele mărgeluțe colorate.

Este unul dintre acele coliere pe care le poți purta mult timp fără să se deterioreze tocmai pentru că mărgelele sunt atârnate de un șnur din silicon negru, iar sistemul de închidere este prin înfiletare.

Știu că îți dorești unul la fel așa că îți voi lăsa link către produs pe site-ul Iuliei:

Click aici. 


Colierul Împletit

20160311_110326

Colierul acesta l-am primit cadou de ziua mea din partea Feliciei.

Am uitat să îți spun că pe lângă accesoriile pe care le găsești pe site-ul Julis Bijoux, îți poți realiza chiar tu colierele sau lanțurile după bunul plac. Procesul este simplu: iei legătura cu Iulia pe Facebook, îi spui ce anume îți dorești și, TADAM! Se face!

Spre exemplu, acest colier a fost realizat după ce Felicia a ales culorile împletiturii cât și culorile mărgelelor.

Și cu ocazia asta le mulțumesc din nou fetelor pentru cadou!


Lanț cu pene

20160311_110455

Când vine vorba delanțuri de regulă sunt foarte selectivă.

Îmi plac lanțurile lungi și foarte, foarte simple. Observ că sunt atrasă în mod special de cele cu tente indie. Sau cu bufnițe, ador bufnițele.

În cazul acesta lanțul este unul simplu, de care sunt atârnate trei pene colorate.

La fel ca și în cazul colierului împletit, nuanțele penelor pot fi alese de către client. Deși nu eu am fost cea care a ales culorile (tot Felicia a fost cea care mi l-a personalizat), ador combinația aceasta.

Pe site nu găsesc momentan acest model dar sunt sigură că în curând va apărea și acesta.


Prețurile nu sunt mari deloc, ba chiar sunt foarte accesibile având în vedere munca și timpul consumat pentru realizarea fiecărui accesoriu în parte. Iulia este extrem de talentată și merită să îi faci o vizită atât pe pagina de Facebook Julis Bijoux cât și pe site http://www.julisbijoux.ro.

Sper că petreci weekendul așa cum îți dorești, în ciuda vremii ploioase din ultimele zile. Acum vine primăvara!

Leave a Reply

