Looks| Dintre toate, te-am ales pe tine!

Am uitat cum se scrie de cand nu am mai rupt tastatura-n doua cu articolele mele ce se vor “feshan” (ca azi n-am diacritice).

Oricum, am pus mana pe stickul cu poze de la sedinta foto pentru fancyfashion.ro si am incercat sa aleg o tinuta favorita. Decizie grea pentru care am avut nevoie de ragaz ca sa decid care este THE ONE.


Iar pentru tinuta asta, am si o melodie pregatita!


_MG_1472


Ei bine, aleasa a fost nebunia asta cu imprimeuri tribale, nuante de toamna si veste flocoase.

Probabil nu ma veti vedea pe strada intr-o astfel de tinuta mai ales ca in perioada aceasta vremea este schimbatoare iar pantofii stiletto nu sunt tocmai conceputi pentru balti si gropi.


_MG_1470


Unde mai pui ca palariile imense imi dau batai de cap din cauza sau datorita (nu-s sigura)  faptului ca am capul prea mic. Dar creierul mare!! Aha!

Treaba faina in toata chestia asta este ca… pe cat de diferita este tinuta asta fata de ceea ce eu port in general, pe atat de mult imi place, motiv pentru care am ales-o drept favorita.


_MG_1466Fusta este piesa de rezistenta of course, tocmai pentru ca nu este nici prea lunga, nici prea scurta, iar imprimeul este arta pe textil.


_MG_1477


Vesta flocoasa este acea pisa din garderoba pe care mi-o doresc de o caruta de timp dar pe care intotdeauna o plasez in plan secund in favoarea altor nevoi la primirea remuneratiei.

Cred ca intr-o zi… Voi pune mana pe o latoasa de genul! Promise to myself!


_MG_1474_MG_1473cropped-alxb.png

4 thoughts on “Looks| Dintre toate, te-am ales pe tine!

Leave a Reply

