Looks| Fuste conice și nuanțe fab!

Bună seara! Vă salut la miez de noapte pentru că abia acum m-a lovit inspirația.

V-am promis că postez mai des și mă țin de cuvânt!

În această seară răcoroasă de sfârșit de Septembrie, m-am decis să vă arăt o ținută tare interesantă (că doar am de unde alege de când cu ședința foto pentru fancyfashion.ro).

Ținuta de astăzi este formată din câteva piese aproape basic aș putea spune dar care împreună rezultă într-o ținută extrem de chic.


_MG_1480


_MG_1482Pentru început vreau să menționez faptul că ador toate nuanțele existente în această ținută din cap până-n picioare!

Fusta este bineînțeles piesa de rezistență a ținutei fără îndoială. Imprimeul de revistă o face pe cât de interesantă, pe atât de specială.

Vesta este de fapt în nuanța verde neon însă din cauza luminilor apare în poză galben. Chiar și așa parcă „dă mai bine” așa.

Cămașa este din in și credeți-mă pe cuvânt că este extrem de versatilă! Poate fi purtată cu orice.


_MG_1483


_MG_1485

Geanta este pe cât de micuță pe atât de încăpătoare.

Deși nu este în totalitate stilul meu, culoarea mă face să îi dau o șansă.

Știu că poate unii dintre voi nu găsiți vesta din fâș tocmai potrivită unei astfel de ținute care bate mai mult spre elegant, însă eu o numesc „vesta de salvare” pentru o ținută casual.

By the way, eu o am pe negru și o ador!


Cam atât în seara aceasta, vă sărut, somn ușor!

cropped-alxb.png


Leave a Reply

