Looks| Pink, Turquoise & Glitter, so FANCY!

Vă salut cu drag după o perioadă destul de lungă în care nu v-am mai scris.

Am totuși o scuză rezonabilă. M-am angajat recent și deși programul nu este unul extrem de încărcat, îmi mănâncă totuși mult din timpul pe care obișnuiam să îl aloc blogului. Încep ușor, ușor să mă obișnuiesc cu noul loc de muncă și chiar a început să îmi placă ceea ce fac. Nu vreau să intru în detalii însă vă pot spune că sunt înconjurată de ceea ce majoritatea fetelor iubesc cel mai mult. Haine frumoase!

IMG_8865


Voi obișnuiți să vă uitați la poze și să le asociați cu anumite melodii?

Eu fac asta destul de des și de cele mai multe ori involuntar. Însă de această dată m-am decis să postez și melodia care consider eu că se potrivește fotografiilor și ținutei aleasă pentru acestea. Probabil cel mai reușit proiect din viața lui JB ever.

JUST PLAY!


IMG_8852De foarte mult timp nu am mai ales o ținută sport/casual deși în viața de zi cu zi sunt o fană a acestui stil.

Mi se pare lejer și atât de ușor de purtat, fără prea mari bătăi de cap. Un tricou sau maiou simplu, poate într-o nuanță uni, o fustă ori niște jeanși scurți și teneși. Simplu!


IMG_8863


IMG_8849Ochelarii sunt împrumutați. Sunt ochelarii lui Cojo care a considerat că nu sunt destul de și a binevoit să îmi împrumute ochelarii lui.

Jacheta este ALCOTT și am primit-o din partea celor de la Kurtmann.ro.

Poate vă întrebați de ce am ales o jachetă în perioada asta de căldură maximă. Nu că vreau să aduc furtuna peste corăbiile voastre dar mai sunt doar 3 săptămâni până vine toamna.

Este cea mai colorată piesă vestimentară pe care o am în șifonier și abia aștept să o pot purta!

Găsiți mai multe modele aici


IMG_8835

Fusta este cumpărată de la Fancy Concept, un magazine drăguț pe care fetele din Drumul Taberei și Militari cu siguranță îl cunosc.

Dacă veți mări fotografia veți vedea că are sclipici. Mie mi-a plăcut din prima clipă în care am văzut-o iar când am aflat că e la reduceri, nu am stat pe gânduri nicio clipă.


IMG_8844

Maioul este H&M și îl am din vara anului trecut.

De asemenea am avut norocul să îl prind în perioada reducerilor. Este larg în partea de jos însă îmi place să îl combin cu fuste cu talie înaltă atât timp cât nu se observă. Ha ha, sunt rebelă!


IMG_8839IMG_8833Pentru geanta asta aproape că am plâns.

O văzusem cu ceva timp în urmă la Fancy în Drumul Taberei în nuanța turquoise. Eram hotărâtă să o cumpăr până când o altă clientă s-a decis să mi-o ia înainte.

Partea bună este că am găsit-o și în Fancy Militari, doar că în nuanța de fucshia. Și vă spun un secret, mai este una pe albastru!

Este de fapt o geantă de laptop însă eu o folosesc pe post de geantă oarecare deoarece este foarte încăpătoare. Are trei compartimente + buzunare secrete. Este confecționată din piele ecologică și ador faptul că are atât mânere cât și baretă lungă pentru umăr.

Costă doar 39.90 lei!


 IMG_8927

 

cropped-alxb.png

Leave a Reply

