Plaja Corbu, o altă comoară nedescoperită a României + Video colaborări


Bună seara!

Este cam tarziu pentru povestit, însă abia am ajuns acasă și mor de nerăbdare să vă scriu despre un loc magic de pe litoralul românesc.

Plaja Corbu este încă o micuță comoară nedescoperită de masivii doritori de profit.

Și spun „încă” pentru că nu știu cât timp va supraviețui.

Însă până ce vor pune mâna pe ea și o vor transforma într-o mașină de produs distracții și bani, vă spun din toată inima că trebuie să vizitați locul cel puțin o dată și să vă bucurați de toată energia pozitivă cu care vă încarcă.


IMG_7253


IMG_7251Nu știu dacă vouă vă plac drumețiile si camping-urile însă eu am descoperit încă de anul trecut că mă pot împăca destul de bine cu natura și cu minimum de confort pe care aceasta mi-l oferă.

Pentru prima experiență cu cortul la mare mă declar veșnic îndrăgostită. De la compania plăcută a prietenilor mei, până la scoicile care nu mi-au dat voie să mă grăbesc nicăieri, totul s-a completat perfect și nu aș da pe nimic o astfel de amintire plăcută.


IMG_7296


Andrei Cojocaru nu este numai tipul care-mi face poze din când în când, ci îmi este și unul dintre cei mai buni prieteni și cum nu putea să rateze o astfel de ocazie, și-a luat aparatul și a tras câteva poze foarte frumoase, pe care de altfel le vedeți chiar acum.

Așa că toate aplauzele către Cojo, vă rog!

Și ca să nu fie geloasă compania, am să îi menționez și pe băieții responsabili cu distracția aka Alexandru Lichi și Cristi Diaconu. Super-băieți!


IMG_7407


Despre Andreiul meu ce să vă zic, unde-i el sunt și eu. Și uite așa am avut grijă unul de celălalt la mare, să nu ne mănânce gâzele, să nu ne ardă soarele și să nu dăm de necaz. El este iubitul meu, prietenul meu cel mai bun și uneori are grijă să mă dădăcească și să mă cicălească până fac lucrurile ca la carte.

DAR, să nu deviez de la subiect, ne-am bucurat împreună de tot ce a însemnat această scurtă escapadă. Am adunat melci și scoici, am împărțit cea mai bună pizza ever și ne-am tachinat de câteva ori că altfel nu eram noi.


IMG_7322


Ah, da, că tot am menționat „pizza”. Păi recunosc că am trișat cu toții și am fost să mâncăm la (probabil) unica terasă/pizzerie de pe plajă.

Ne-am luat fiecare câte un suc și o pizza și apoi am gustat fiecare din pizza celuilalt ca să comparăm. Oricum întotdeauna mâncarea celuilalt este mai bună decât a ta.


IMG_7339Seara am încins grătarul și am mâncat de toate după care am admirat stelele. Cojo a reușit să suprindă foarte bine momentul așa că mi-a rămas ca amintire această poză superbă.


IMG_7351


În drum spre casă ne-am oprit să facem câteva poze clasice între coroanele galbene de floarea soarelui, după care am intrat în Constanța și am vizitat Cazinoul, o operă arhitecturală care merită vizitată dacă aveți drum la mare.

O Doamne, și ca să nu uit să vă spun, am văzut un delfin!!!

Pentru că eram lihniți după o zi petrecută la soare și ocazional în apă, am fost să mâncăm, la recomandarea lui Cojo, la o terasă din Constanța, Zorile Bistro & Lounge unde am băut cel mai bun milkshake din câte am băut în viața mea și am mâncat o super-salată Caesar. Zic „super”, că pe lângă faptul că a fost extrem de gustoasă, a fost și o porție imensă.

Vă las în continuare să admirați pozele și vă mai zic eu ceva la final de articol.


IMG_7395IMG_7406IMG_7424IMG_7419IMG_7260IMG_7299IMG_7262IMG_7275


Acum că am ajuns la final de tot,vă mai zic și ce mai aveam de zis că deja m-a prins dimineața.

Rochia galbenă pe care ați văzut-o în pozele din floarea soarelui este Zara și am primit-o de pe site-ul Kurtmann. La fel și ochelarii despre care v-am mai scris în repetate rânduri și cămașa în dungi Zara.

Dar pentru mai multe detalii, am filmat un video despre colaborările mele cu cei de la Kurtmann, Sheinside și ROMWE chiar înainte să plec însă am cam uitat să vi-l arăt că am fost pe fugă și extrem de distrată. Vi-l las aici iar dacă vreți să vedeți exact produsele, veți găsi în descrierea clipului toate link-urile.

Sper să vă placă!

Dacă există întrebări sau sugestii sunt receptivă!

Vă doresc o seară plăcută și ne revedem curând!

alxb


Leave a Reply

