Looks| White all summer long – ROMWE, Kurtmann and ZARA look

cropped-cropped-img_6472.jpg

IMG_6422

A venit in sfarsit vara in adevaratul sens al cuvantului.

Si nu are cum sa nu iti placa anotimpul calduros. Poate doar atunci cand nu stii cum sa te “impaci” cu el. Eu mi-as dori sa fie vara 12 luni/12 pentru ca desi sunt nascuta in luna lui Faurar, tot Iunie-August imi sunt lunile cele mai dragi. Poate si putin din Septembrie.

In orice caz, eu sunt prietena cu vara tocmai pentru ca stiu cum sa „ma port” astfel incat sa nu ma deranjeze temperaturile ridicate si nici razele soarelui care sunt uneori de-a dreptul puternice.

Teoria nuantelor deschise in vestimentatia de vara nu este un mit. De aceea prefer ca pe durata verii sa port haine in nuante deschise si cat mai lejere. Am imbinat deci cateva piese simple care impreuna au rezultat in tinuta perfecta pentru o zi de vara.

PHOTO CREDITS: Andrei Cojocaru


IMG_6423 IMG_6461

Maioul lejer este primit din partea celor de la ROMWE cu care am inceput recent o frumoasa colaboare. Materialul este un chiffon in nuanta vedeta, alb. Ador bluzitele care imbina eleganta cu stilul casual, iar maioul acesta prin volanasele si detaliile din partea de jos este definitia concreta a acestor stiluri. Un fel de 2 in 1 al stilurilor. Maioul in puteti gasi aici, unde de asemenea veti gasi si toate detaliile de care aveti nevoie: pret, masuratori, etc.

Sandalele cu talpa ortopedica sunt modelul gladiator si le am de pe site-ul StandardShoes.ro, care la vremea respective costau in jur de 120 lei. Desi sunt destul de inalte (15 cm) sunt foarte comfortabile. Recunosc cu ca nu as rezista 12 ore incaltata cu ele, insa 6-7 ore cu siguranta voi reusi. Am verificat site-ul si din pacate nu le mai gasesc, insa gasiti multe alte modele dand click aici.


IMG_6509


IMG_6515

Pantalonii sunt ZARA si am avut norocul sa ii gasesc intr-un magazin din zona Unirii la un pret extrem de convenabil. Ii vazusem si in magazinele Zara la un pret mult mai mare insa eu am avut norocul sa ii pot achizitiona la pretul de doar 30 lei.

Desi am gasit masura S, imi erau putin cam mari asa ca i-am modificat astfel incat sa mi se potriveasca si sa ii pot purta. Nu stiu exact din ce fel de material sunt realizati, insa imi plac detaliile de pe acesta cat si buzunarele din fata care ii fac putin mai interesanti. Sunt cu talie inalta asa ca s-au potrivit perfect cu bluzita care este stilul “cropped”.


IMG_6537


IMG_6508

Accesoriile acestei tinute sunt favoritele mele. Unele pentru ca au valoare sentimentala iar altele pentru ca sunt exact pe gustul meu. Ochelarii de soare ZARA cat si poseta tip plic Pull&Bear mi le-am ales de pe site-ul Kurtmann.ro, cu care de asemenea am inceput o frumoasa colaborare.

Despre ochelarii de soare ZARA am mai scris in articolul anterior pe care il gasiti aici. Pe scurt, ador print-ul acestora cat si aerul usor vintage pe care acestia il au. Pe langa design-ul special, ofera si protective 100% impotriva razelor UV.

Poseta Pull&Bear cu franjuri este deocamdata prima in topul preferintelor mele atunci cand ies la plimbare in parc, la suc sau seara la o petrecere. Desi in poza de prezentare de pe site-ul Kurtmann parea mult mai mica, am fost placut surprinsa atunci cand am primit coletul si am vazut cat de mare si de incapatoare este. Nu stiu daca mai exista pe site, insa eu va las link-ul aici.

Colierul l-ati mai vazut in filmuletul Fever, insa nu am scris despre el. Il am de la Felicia, prietena mea cu care ori de cate ori avem ocazia facem schimb de haine, accesorii s.a.IMG_6484

IMG_6430


alxb

2 thoughts on “Looks| White all summer long – ROMWE, Kurtmann and ZARA look

Leave a Reply

