Esenţialele verii 2015 – Ce produse luăm cu noi în vacanţă?

Asa cum v-am promis pe pagina de Facebook, pe care va invit sa o vizitati si daca doriti sa dati un like pentru suport (click aici), v-am pregatit un articol dragalas despre produsele pe care eu le consider esentiale vara aceasta.

M-am referit la esentialele verii 2015 pentru ca sunt sigura ca preferintele si nevoile mele se vor schimba de-a lungul timpului si imi doresc sa monitorizez oarecum acest lucru. Ok, sa ne imaginam ca suntem in dormitor cu geamantanul desfacut pe pat si ne gandim la ce produse ar trebui sa luam cu noi in vacanta astfel incat sa aiba loc si hainele, incalamintea si accesoriile pe care ne-am propus sa le luam cu noi. Este extrem de simplu. Trebuie sa ne gandim la nevoile noastre. La ingrijirea tenului, a corpului si a parului.


Îngrijirea tenului şi protecţia solară

DSC_0214

Pentru ambele am avut norocul sa primesc din partea celor de la Magnifique Skin si ACM Laboratories doua creme Sensitelial cu SPF 50+.

Una dintre ele contine un pigment colorat care poate substitui cu usurinta un BB Cream sau poate chiar un CC Cream. Protejeaza pielea impotriva razelor puternice si ii ofera in acelasi timp un aspect uniform si fara imperfectiuni. Eu il folosesc oricand si oriunde pentru ca protejeaza, lasa tenul sa respire si ii ofera un aspect placut.

Zonele cele mai sensibile ale tenului meu atunci cand vine vorba de expunere indelungata la soare sunt zona nasului, uneori fruntea si pometii. Pentru aceste zone folosesc o cantitate mai mare de crema de protectie iar imediat dupa plaja sau expunere indelungata la soare folosesc tot o crema Sensitelial hidratanta pentru ten sensibil sau reactiv.

Le gasiti cu siguranta pe site-ul Magnifique Skin si daca nu ma insel exista de asemenea si cateva farmacii care comercializeaza produsele ACM.

Foarte importanta este ingrijirea si hidratarea buzelor. Pentru acestea folosesc balsamul de buze pe baza de extracte din trandafiri de la Oriflame. Nimic fancy.

Îngrijirea corpului şi protecţia solară

DSC_0217

Pentru corp folosesc crema de protectie solara de la Gerovital, Gerovital Sun cu extract organic de rodie si cu SPF 30.

Stim deja ca o crema de protectie solara (la fel ca oricare alt produs cosmetic) isi pierde din eficacitate dupa un an de la desfacere. Deci cel mai sanatos este sa investiti intr-o crema de protectie solara noua chiar daca a mai ramas produs de anul trecut.DSC_0218

Pigmentul pielii mele este mai inchis astfel ca m-am decis ca SPF 30 este suficient pentru a evita arsurile solare. Totusi am foarte mare grija la zona decolteului deoarece este o zona sensibila pe care o protejez folosind crema mentionata anterior, cea de la ACM Laboratories, Sensitelial cu SPF 50+.

Imediat dupa expunerea la soare folosesc un produs Lysaskin Laboratories si anume Xerolys 5. La fel ca si produsele ACM Lab. le puteti achizitiona de pe site-ul Magnifique Skin sau din farmacii.

Recomand acest produs pentru ca este extrem de eficient in hidratarea pielii mai ales ca acest lucru este vital dupa expunerea la soare. De asemenea nu lasa acea pelicula uleioasa, grasa pe suprafata pielii si efectul este indelungat.

Tot la ingrijirea corpului intra si protectia impotriva transpiratiei.

Pentru aceasta am inceput recent sa folosesc un deodorant  Gerovital H3 Evolution, care a aparut recent pe piata in trei variante. Eu am reusit sa pun mana pe toate cele trei deodorante datorita evenimentului #BeautySwapByBeautyBarometer.

Este vorba despre Gerovital Pearl, Saphire si Diamond. Deocamdata folosesc Pearl si sunt multumita deoarece chiar ofera protectie indelungata iar mirosul este placut si discret.

Îngrijirea părului


DSC_0215

La fel ca si pielea, parul necesita hidratare sporita din cauza expunerii indelungate la soare.

Nu ne dorim varfuri despicate si nici sa ne cada parul mai mult decat trebuie.

Pentru asta folosesc doua produse esentiale: Samponul energizant de la ACM Laboratories si anume NOVOPHANE, si spray-ul de protectie importiva temepraturilor ridicate de la DMTrend it up. Acesta poate fi folosit chiar si atunci cand nu ne uscam parul cu feonul sau cand il coafam cu diferite ustensile ce se incalzesc.

Rolul acestuia este sa protejeze impotriva caldurii.

Sigur ca si o palarie este binevenita!


Costumul de baie şi accesoriile favorite

2

Deja mi-am achizitionat un nou costum de baie si incep sa cred ca acest lucru devine un fel de ritual anual.

Este in doua nuante, sutien albastru electric si slipi albi. Sigur ca le voi asorta si combina in toate felurile posibile cu vechile costume de baie astfel incat sa pot varia in functie de preferinte.

Initial sutienul avea niste perle cusute in partea de sus insa le-am dat jos temporar din cauza ca nu erau cusute foarte bine si le-as fi pierdut pana acum. Promit sa revin si cu o poza in care apar si perlele.

Ochelarii de soare pe care ii ador in acest moment sunt ZARA (ii gasiti aici) insa i-am primit din partea celor de la Kurtmann carora le multumesc ca au facut un copil fericit! Au un print alb-negru super interesant si un aspect vintage chic. Protectie UV 100% toc dar si o husa din catifea pe care o folosesc atunci cand nu am la mine o geanta prea incapatoare.


Iubesc vara!
alxb
Leave a Reply

