Looks| Fever – Coco Fancy dress – VIDEO

Va salut cu drag dupa un weekend full-party alaturi de prietenii mei si de cei de la Blue Balloon Romania care au reusit sa organizeze un super-eveniment la piscina aka Prive Pool Party la Club Oasis. Dar despre asta va povestesc eu intr-un alt articol pe care il planuiesc de ceva timp.

Pana atunci…

Sa va povestesc cu ce m-am ocupat imediat dupa examenele de licenta si restul treburilor de studenta.

Am primit o rochie alba superba creata de talentata echipa Coco Fancy despre care v-am mai povestit in urma cu ceva timp.

Desi este extrem de decupata in partea de sus, rochia este una extrem de eleganta si sofitsticata datorita detaliilor din dantela ce se gasesc in partea de jos. Mai exista o crapatura fina in spatele genunchilor, lungimea rochiei fiind medie. Materialul este unul usor si elastic iar nuanta rochiei este alb „lapte”, adica nu este acel alb imaculat.

Deoarece rochia este una de-a dreptul speciala m-am gandit impreuna cu Andrei Cojocaru ca cel mai bine ar fi sa o prezentam intr-un scurt clip video care in acelasi timp sa prezinte si o poveste. Pentru asta am avut nevoie de ideile si coordonarea regizorala a lui Cojo dar si de iubitul meu, Andrei Rusu (tipul bine din video) care a jucat rolul antagonistului, cat si de Lichi Alexandru care ne-a ajutat cu absolut tot!


Multumesc inca o data Coco Fancy pentru tinuta!

Rochia o puteti gasi la aceasta adresa:

 coco-fancy.com


alxb
4 thoughts on “Looks| Fever – Coco Fancy dress – VIDEO

Leave a Reply

