Looks| Purple flowers in spring air by Coco

Buna dimineata! Ce daca este ora pranzului…

Cand sunt la tara cu Andrei tind sa pierd notiunea timpului. Aer curat, liniste, cirese, capsunici, relaxare totala.

Ieri am petrecut orele dupa-amiezii facand plaja iar astazi planuiesc o a doua sesiune de bronz daca vremea ma va ajuta. Pana ma hotarasc sa parasesc asternuturile am sa va arat in imagini colorate o noua superba tinuta Coco!

_DSC3271_9953


Coco mi-a asigurat tinuta pentru aceasta sedinta foto si ii multumesc din suflet! De asemenea Cosmina Contu este cea care a realizat aceste fotografii super!


_DSC3226_9908Fustele midi cu pliuri sunt foarte in voga sezonul acesta si nu pot decat sa fiu de acord cu faptul ca arata extrem de frumos pe orice tip de corp. Pe langa aerul elegant pe care il ofera intregului look, fusta midi arata foarte bine atat cu sandale cat si cu pantofi cu toc. Imprimeul floral cat si nuantele sunt foarte frumoase fiind perfecte atat pentru primavara cat si pentru toamna.

Topul este superb prin simplitatea si tesatura sa. Materialul este unul potrivit serilor racoroase de primavara. Cu toate acestea înca poate fi purtat pentru un final de Mai fabulos. Ador faptul ca manecile sunt 3/4 iar decolteul este unul foarte mic si finut iar mie mi se potriveste foarte bine.


_DSC3276_9958

cropped-dsc3272_9954.jpg_DSC3269_9951

_DSC3251_9933

_DSC3259_9941


_DSC3228_9910

Eu v-am pregatit si o alternativa pentru partea de sus a tinutei în cazul în care afara soarele dogoreste iar noi ne dorim o tinuta mai lejera si racoroasa. Asa ca am înlocuit topul lila Coco, cu un maiou extrem de subtire în nuanta piersica cu detalii din dantela.


_DSC3232_9914

_DSC3227_9909

_DSC3279_9961

alxb

2 thoughts on “Looks| Purple flowers in spring air by Coco

Leave a Reply

