New blondie in town! – Garnier Color Naturals

Salutari de la butoane!

Astazi sunt pe fuga deoarece urmeaza sa ma intalnesc cu Cosmina pentru o noua sedinta foto pe care o veti putea vedea diseara sau daca nu, cel mai tarziu maine pe blog!

Asa ca am sa va spun rapid de tot cu ce m-am mai ocupat in ultima vreme.

Pe langa eforturile pe care le depun in realizarea lucrarii de licența, am reusit sa mai fac un pas in schimbarea de look pe care mi-am propus-o pentru vara aceasta.

Nu stiu cat de in voga mai este ombre-ul dar mie-mi place pentru ca este o decolorare si o vopsire ce nu afecteaza radacinile parului si care poate fi modificata foarte usor, revenind la nuanta naturala fara prea mari batai de cap. E de vara!

Dupa doua decolorari (eu le numesc pasi de furnica pentru ca au fost extrem de subtile), am trecut la urmatorul pas si anume vopsirea.

Dupa cum se observa si in poza de mai sus parul meu avea o nuanta usor portocalie si desi nu era extrem de evidenta decat in lumina puternica, era un factor care ma nemultumea.

Asa ca ieri mi-am cumparat o vopsea de par de la Garnier Color Naturals in nuanta 111 Blond super deschis cenusiu. Bineinteles ca nu a iesit exact ca in poza de pe cutie insa nici nu imi doream acest lucru.

DSC_0150


Procesul de vopsire a fost unul extrem de simplu

Asta datorita faptului ca am pastrat peria aceea speciala pentru ombre din kit-ul L Oreal Paris.

Am realizat mai intai amestecul, dupa care mi-am impartit parul in doua printr-o carare pe mijloc.

Nu pot spune ca am folosit o tehnica anume pentru ca nu imi doream ceva simetric sau „la linie”. Mi-am dorit ceva sa para cat mai natural si asimetric.

Un singur truc am folosit si anume mi-am tapat parul inainte sa aplic vopseaua astfel incat trecerea dintre nuante sa nu fie un brusca.


DSC_0145

Mi-a placut foarte mult Garnier pentru ca mi-a iesit spre varfuri exact nuanta indicata pe cutie la Saten Deschis (recunosc ca am si insistat pe varfuri) si a reusit sa anuleze tentele de orange. Pe langa asta, la sfarsit parul meu a fost extrem de moale si catifelat.

Eu ma asteptam sa mi se încurce groaznic dupa vopsire însa balsamul acela care vine la pachet cu vopseaua este magic!

Probabil va mai fi o vopsire si gata!

Chiar si asa sunt foarte multumita de ceea ce a iesit.


Untitled-1DSC_0155

DSC_0142


Nu uitati dragutelor ca va astept pe blog cu un nou outfit marca Coco! Este super dragut! Abia astept sa vi-l arat si voua! Pana atunci spor la ceea ce faceti in acest moment!

Va pup!alxb

!

One thought on “New blondie in town! – Garnier Color Naturals

Leave a Reply

