#beautyswapbybeautybarometer ediţia cu numărul 2

Nu imi vine sa cred ca a zburat timpul atat de repede si deja m-am trezit la cea de-a doua editie a evenimentului #beautyswapbybeautybarometer. Iar acum o astept cu nerabdare pe cea de-a treia care va avea loc pe data de 7 septembrie!

11255552_769944693103733_6577759051290744161_o

Ana-Maria a reusit inca o data sa puna cap la cap totul astfel incat sa bucure peste 60 de beauty bloggeri! Locatia a fost aceeasi ca si data trecuta. InSpayer Batistei abia a reusit sa gazduiasca un numar atat de mare de gagici.

Am avut cativa invitati de seama care au tinut bineinteles  fiecare cate un discurs inspirational, ne-au impartasit cateva invataturi de marketing si alte de-alea trebuincioase bloggerului roman care aspira catre succes.

Alexandre Eram a fost primul care ne-a vorbit despre bazele unui business de orice fel, despre tendinte in makeup si despre matematica folosita in stabilirea acestora. Mi-a placut tipul ce sa zic. A da, am uitat sa mentionez ca el este fondatorul Melkior. Duuh!

Printre speakeri s-a aflat si Adina Halas Hugeanu, tipa e frumoasa de pica si e mamica, bloggerita, vloggerita, sportiva, chimista de toate. E tare ce sa mai! Ea a fost prezenta si la prima editie a evenimentului.

Camelia Neaga blogger a vorbit foarte frumos despre cum trebuie sa ne acceptam asa cum suntem si sa ne acceptam intre noi, sa ne stabilim principii si sa le urmam si mai ales sa ne ascultam instinctul. Mi-a placut mult discursul ei si sa nu uit sa mentionez. Ea este cea care detine primul blog de beauty din Romania!

Adela Manolache este culoare pe doua picioare. O urmaresc pe Youtube ca un stalker mic si imi place de ea, imi place cum vorbeste si mai ales sinceritatea cu care o face.

Ei, am fost placut surprinsa de toti invitatii insa mi-e greu sa scriu despre fiecare in parte. Mi-ar trebui cate un articol pentru fiecare in parte. Alti invitati interesanti: Corina Allan – Paula’ Choice, Simona Adam – blogger Sanziene si Matraguna, Bianca Mitrea – Qi Cosmetics, Pavlina Marinova – Pick N Dazzle, Mihaela Zimbreanu – Beauty Reveal ( Salon cu Exilis), Alexandra Caciuriac – Marionnaud Paris si Olivia Dutu – The Cover ( Elmiplant si B.U).

Fotograful oficial al evenimentului a fost bineinteles acelasi Iulian Sima care s-a strecurat tiptil printre atatea fete si a imortalizat momente.

11200590_715804748542840_2498269092317179223_nSponsorii evenimentului s-au asigurat ca nu plecam cu mana goala si ne-au pregatit goodie bags pentru toate si le multumim!

Deci multumesc, Oriflame, Farmec, Dove, Arome de Lux, Pick N Dazzle, Gerocossen, Go & Fun, essence, Elmiplant, Melkior, B.U., Marionnaud Paris, Braidy, Magnifique Skin, Kitoko, Beauty Reveal, Farmec, Softcup, Colour B4 Romania, Traistuta cu zale, Luxury Perfumes, Herbalife, Paula’s Choice, Iulian Simo Fotograf, Kayus, Qi Cosmetics, Hipocrat, Melvita, DS Laboratories!

Nu am facut poze pentru ca am fost ocupata sa rontai niste chestii de la Herbalife Roasted Soy Beans si nici acasa n-am facut poze la cadouri ca oricum vi le arat eu in articolele urmatoare cand voi incepe sa le testez.

Pana la urmatoarea editie #beautyswapbybeautybarometer va doresc numai bine si intre-timp va mai astept cu niste articole de beauty si “fesan” ca am inceput o colaborare faina cu cei de la Coco Fancy!

B-Bye!

alxb

2 thoughts on “#beautyswapbybeautybarometer ediţia cu numărul 2

  1. Ma bucur ca ti-a placut ce-am spus, dar nu am avut eu primul blog de beauty din Romania, nici pe departe. Ce-a spus Ana-Maria a fost ca am o istorie lunga in spate, nu stiu nici eu care a fost primul blog de beauty, dar sigur nu al meu. 🙂

    1. Cand am castigat uscatorul de par si m-am întâlnit cu Ana venise vorba despre blogul tau si așa imi amintesc ca mi-a spus. Ca esti primul blogger de beauty din Romania. Oricum ar fi să stii ca te citesc și te apreciez sincer!

Leave a Reply

