Looks| Hello yellow!


_DSC2348_9194

Astazi este una dintre zilele acelea in care trebuie sa „mai bag un rand la licenta” si nu ma pot concentra de niciun fel mai ales cand arunc un ochi pe geam si vad cat este de frumos afara.

Tocmai de aceea gandul mi-a zburat la o tinuta colorata care tipa „VARA!”.

Sa va povestesc cate ceva despre tinuta.

Bluza este achizitionata de la un magazin Second Hand cu 4 lei. Initial manecile erau extrem de evazate insa le-am modificat pentru ca eu am mainile subtiri iar manecile evazate nu ma avantajau sub nicio forma.



_DSC2404_9250


_DSC2354_9200Colierul este facut de mine dintr-un lant auriu, evident. Eu am folosit lantul de la o geanta pe care nu o mai purtam. Cred totusi ca puteti gasi si lanturi la diverse magazine specializate.


_DSC2338_9185


_DSC2347_9193Geanta in forma de bufnita de la H&M este de departe accesoriul meu favorit!

Lasand deoparte valoarea sentimentala a acesteia, deoarece am primit-o cadou de ziua mea din partea lui Andrei, eu iubesc bufnitele si sunt de-a dreptul fascinata de ele. Astfel ca imi place sa le port cu mine oriunde si oricand iar geanta aceasta este perfecta atat din punct de vedere estetic, cat si al utilitatii.


_DSC2351_9197


_DSC2359_9205Ghetele le-am primit cadou de la Felicia.

Sunt extrem de usoare desi nu par. Cred ca tocurile sunt confectionate din spuma astfel ca sunt usoare si destul de moi in acelasi timp.

Sunt foarte confortabile desi au tocul destul de inalt iar plaforma compenseaza si ajuta la mentinerea echilibrului si imi permite sa calc normal.


_DSC2369_9215_DSC2371_9217


_DSC2373_9219Fusta este achizitionata dintr-un magazin MAXStore, acele magazine din care ne cumparam haine de la 13 lei in sus.

Mi-a placut foarte mult deoarece ca si lungime ajunge pana deasupra genunchilor iar culoarea imi permite diferite combinatii, obtinand atat tinute casual cat si tinute sport.

Obisnuiesc sa port fusta asta cu tenesi sau adidasi si tricouri simple.


_DSC2375_9221_DSC2377_9223


_DSC2411_9257Geanta cu franjuri am primit-o in urma cu doi ani de pe site-ul Chictopia, dupa ce am acumulat un numar suficient de puncte. Long Story.

Este din piele si are tot felul de impletituri si detalii insa franjurii sunt cei care fac geanta deosebita, perfecta pentru vara.

Este extrem de incapatoare, astfel ca imi pot lua cu mine tot ce am nevoie.


2 thoughts on “Looks| Hello yellow!

Leave a Reply

