Looks| Black&white

_DSC2467_9313Cel mai 1 mai!

Vă salut cu drag și țin să vă urez „Bine ați revenit din mini-vacanța de 1 mai!”.

Eu am petrecut ziua de 1 mai acasă, în București, alături de Cosmina Contu cu care am început o frumoasă colaborare ce promite poze frumoase și articole mai interesante. Mai multe despre Cosmina puteți afla în secțiunea „Colaborări”.

Ne-am plimbat împreună cu Andrei Cojocaru (sigur vă amintiți de el din articolul „Another kind of fairytale”), pe străzile din zona Universității unde am reușit să facem o ședință foto despre care am căzut cu toții de acord că este una reușită.


_DSC2423_9269


Despre ținuta mea nu sunt prea multe de spus. Este o ținută compusă din câteva piese simple dar care împreună formează un look cel puțin interesant. Cosmina a decis că filtrul alb/negru oferă un aer mai artistic pozelor și sincer, nu o contrazic!


_DSC2459_9305_DSC2430_9276

Maioul este cumparat din H&M si am avut norocul sa il prind la reduceri asa ca am dat 30 lei pe el.

Imi plac genul acesta de bluzite, maiouri, lejere pentru ca le pot purta oricand si in diferite combinatii. Ca sa nu mai spun ca albul si negrul se pot complete perfect cu oricare alta culoare.


_DSC2423_9269_DSC2444_9290 Fusta este la fel de ieftina precum maioul H&M doar ca pe aceasta am cumparat-o dintr-un magazin MaxStore.

Ca de fiecare data cand imi cumpar fuste S a trebuit sa o modific putin astfel incat sa mi se potriveasca.

Materialul este in nuanta gri deschis si se potriveste atat intr-o tinuta casual cat si sport daca o combin cu o pereche de tenesi.


_DSC2421_9267_DSC2450_9296

Pantofii sunt de fapt niste ghetute care in ciuda aparentelor, in acest caz inselatoare, sunt foarte usoare si extreme de confortabile.

Le-am primit din partea Feliciei si de atunci le ador pentru ca merg cu ele la fel de bine cum merg cu o pereche oarecare de tenesi.

Desi aici am preferat sa le mentin cat mai simple, in realitate ele mai au niste lanturi aurii care se pot da jos. In acest caz mi s-a parut ca se potrivesc mai bine asa.


_DSC2427_9273


Accesoriile sunt doua la numar.

Colierul pe care de asemenea il am de la Felicia si ochelarii de soare care au fost imprumutati pentru sedinta foto de la Cosmina. Deci daca vreti sa aflati mai multe despre acestia o puteti intreba direct pe ea.


_DSC2437_9283Jacheta a fost cadoul meu de ziua mea.

Am cumparat-o din C&A cu 150 lei. Mi-a placut ca este simpla, fara tinte si alte chestii care sa o incarce.

Evident ca la acest pret nu este confectionata din piele naturala insa este foarte frumoasa asa cum este.


9 thoughts on “Looks| Black&white

    1. Mulțumesc! Ochelarii îi am dintr-un magazin de cartier si m-au costat doar 7 lei, iar colierul l-am confecționat eu. 😀

Leave a Reply

