My new best friend Brown Satin hair 7

DSC_0023

Voi mai știți când anunțam eu entuziasmată pe pagina de Facebook a blogului cum că am câștigat un super uscător de păr de la Braun?

Adevărul este că a trecut deja ceva timp de atunci dar abia acum m-am decis să vă povestesc și vouă despre cum s-a schimbat rutina mea de îngrijire a părului. Radical aș putea spune.11086013_697829930340322_644501441_n

Concetrând întâmplările pe cât posibil, am reușit să câștig un alt super concurs organizat de Ana de la BeautyBarometer.ro, în care fiecare blogger trebuia să scrie un articol despre rutina de îngrijire a părului, urmărind câteva cerințe simple întocmite de Ana și de juriul acesteia. Juriul a fost compus din trei cititoare fidele ale blogului Anei. Fiecare membru al juriului a citit și analizat fiecare articol în parte după care a oferit un calificativ între 1-10. Eu am obținut media 9.50.

Astfel am reușit să pun mâna pe un uscător de păr profesional Braun Satin Hair 7DSC_0005

Uite așa părul meu începe să arate din ce în ce mai bine datorită funcțiilor benefice pe care uscătorul Braun Satin Hair 7 le are.

Tehnologia IONTEC eliberează milioane de ioni activi care combat electrizarea părului și oferă strălucire. DSC_0017

Termo-senzorul are funcția de a simți și adapta temperatura pentru un maxim de control al căldurii.DSC_0015

Super interesant mi se pare motorașul de AC (aer condiționat). Ori e cel mai șmecher uscător, ori nu mai e! Acest motor oferă are o putere de 5x mai mare decât un uscător de păr convențional.

Sistemul profesional de ventilatoare concentrează rapid aerul pentru un styling al părului reușit.DSC_0010

Sistemul de răcire a aerului are grijă ca tu să poți mânui uscătorul oricum dorești fără să te ardă la mână.

Și, preferatele mele, butoanele care răcesc aerul astfel încât să putem folosi uscătorul atunci când ne coafăm și folosim fixativ sau produse de styling ce necesită așteptare să se usuce.DSC_0011

Lăsând deoparte specificațiile tehnice, uscătorul vine la pachet cu un concetrator, chestia aceea din plastic pe care o vedem la toate uscătoarele concentrează fluxul de aer pe o anumită șuviță de păr sau zonă a scalpului.În general eu o folosesc atunci când doresc să îmi îndrept părul folosind o perie mare rotundă și uscătorul.DSC_0012

Pe lângă acel concentrator, mai avem și o umbreluță așa cum îi spun eu, care oficial se numește difuzor profesional și are rolul de a reduce electrizarea și ajută la recăpătarea nivelului de hidratare oferindu-i strălucirea naturală.DSC_0013

Nu știu dacă l-ați încercat până acum, însă vă invit cu drag să îl încercați și voi și sunt sigură că veți îndrăgosti iremediabil. Și va fi o relație de durată!signature

Leave a Reply

