#kleo4yearblogiversary

#kleo4yearblogiversary Păi să vă povestesc!

Nu știu cum se face ori dacă este vreo regulă nescrisă, dar nu există blogger ticălos. Nu există și basta!

Spun asta pentru că am reușit pentru a doua oară să iau parte la un eveniment super drăguț organizat de Kleo de la beautybykelo.com unde au fost invitați câțiva bloggeri super pe care eu îi urmăresc constant, dar și câteva cititoare fidele ale blogului.

Fetele astea pe lângă faptul că sunt extrem de drăguțe (așa cum un beauty blogger trebuie să fie) sunt și extrem de prietenoase și deschise.

Evenimentul a celebrat 4 ani de blogging marca beauty by kleo. Tipa asta este produsul mamei energie și a tatălui fericire. A fost pentru prima dată când am întâlnit-o face2face și a reușit să îmi imprime pe buze un zâmbet care a durat de la începutul evenimentului și până la plecare.

Evenimentul s-a lăsat bineînțeles cu tombole și cadouri frumoase și asta datorită Claudiei (Kleo) care a convins sponsorii că merităm câte ceva drăguț. Așadar am plecat de la eveniment încarcată de punguțe pline cu produse cosmetice. Dar nu mă plâng!

Mulțumiri Kleo și sponsorilor: Kristal Caffe Otopeni, Salon Magic Otopeni, Andra Cosmetics, Parfumuri El Divino, Oriflame, L”Occitane, Max Factor, Farmec, B.U., Triodeluxe Cosmetics, Melkior, Famous Luxury Perfumes, Capra Nera, Flormar, INGLOT, AnionCare, Farmasi și nu în ultimul rând Cupio!

Aș mai scrie dar nu vreau să mă laud așa că mai bine vă arât câteva poze!signature


IMG_3838

IMG_3835

IMG_3837

IMG_3807

IMG_3809

IMG_3813

IMG_3818

3 thoughts on “#kleo4yearblogiversary

  1. Tocmai voiam să zic „ce de poze ați făcut, numai eu fugeam de ele”. Și văd poza de la final. Eu de ce n-o aveaaam? :)) Nici nu-mi amintesc când a fost făcută.
    Da, lăsând asta la o parte… mă bucur mult că te-am cunoscut și văd că ai schimbat până la urmă numele blogului. Acum sigur îți va fi ușor să-l pronunți! 😀
    Te pup și sper să ne mai vedem și cu alte ocazii!

    1. Haha! Cu siguranta imi va fi mult mai usor sa pronunt numele blogului. Din pacate pe facebook nu mai pot schimba numele paginii dar asta este. Ma resemnez! Te pup! :*

Leave a Reply

