Max Factor Lasting Performance and Creme Puff

DSC_1521

Astăzi mă răsfăț! De fapt nu știu dacă se poate numi “răsfăț”, dar sunt fericită că stau acasă. Oficial am intrat în sesiune și iată-mă postând pe blog. Dar am să mă scuz și am să fac acest articol rapid și pe cât posibil, scurt.

M-am gândit să vă scriu despre fondul de ten Lasting Performance și pudra Creme Puff ambele aparținând Max Factor fiind produse complementare. Recunosc că este pentru prima dată când încerc un fond de ten și o pudră aparținând Max Factor și asta datorită evenimentului pe care îl voi pomeni în articolele mele mult timp de acum în colo, #BeautySwapByBeautyBarometer. Printre sponsori s-a numărat și Max Factor care ne-a răsfățat pe toate cu câte o cutiuță cadou. Astfel am avut ocazia să testez aceste produse. Am să vorbesc câte puțin despre fiecare în parte:


DSC_1502

Fondul de ten Lasting Performance by Max Factor

L-am folosit de câteva ori de când l-am primit și până acum, astfel că îmi pot da cu părerea. Nuanța este Soft Beige no. 105, potrivită tenului meu. Textura este cremoasă fiind ușor de întins și uniformizat. Are o putere de acoperire medie spre mare ceea ce este suficient să reziste întreaga zi fără pete inestetice. După aplicare se matifiază. Este un produs de calitate asta o pot spune cu siguranță. Este ambalat într-un tubuleț de 35 ml din plastic, foarte drăguț.

DSC_1503

Creme Puff Pressed Powder by Max Factor

Recunosc că pudra este cu vreo două nuanțe mai închisă decât culoarea tenului meu însă cu toate acestea eu am testast-o și din punct de vedere calitativ este foarte bună. Nu încarcă fața și face ca machiajul să reziste întreaga zi. Se completează foarte bine cu fondul de ten. Nuanța în care am primit produsul este 05 Translucent. Este ambalată într-o cutiuță de 21 g, în care găsim și un burețel cu care puteți aplica produsul deși este recomandat și în același timp mai simplu să folosiți o pensulă din păr natural. Combinația de auriu și negru a ambalajului plus steluța desenată pe tubul de fond de ten mă duce cu gândul la starurile de cinema, iar Max Factor reușește să ne facă să ne simțim ca atare!


Concluzionând cele spuse mai sus, fondul de ten și pudra se completează perfect, sunt produse de calitate și vă invit cu mare drag să le încercați și voi dacă nu ați făcut-o până acum.

O zi frumoasă vă doresc!

www.facebook.com/MaxFactorRomania

signature


DSC_1505DSC_1516DSC_1517DSC_1536

7 thoughts on “Max Factor Lasting Performance and Creme Puff

Leave a Reply

