Crăciun fericit!

pic
RO:

Am ajuns acasă. Sunt puțin obosită însă starea mea de spirit este dincolo de stele. Nu-mi vine să cred că astăzi este Crăciunul (sau ce a mai rămas din acesta), dată fiind ora la care vă scriu. Iubesc Crăciunul, de fapt iubesc sărbătorile de iarnă și tot ceea ce reprezintă acestea: familie, prieteni, bucurie, luminițe, globuri, cozonac, dulciuri, absolut tot! Am impresia, și sincer vorbind, îmi doresc să nu fie o simplă impresie, că toți oamenii sunt mai buni, mai prietenoși, mai atfel în această perioadă decât în mod obișnuit. Lucrurile astea mă bucură și îmi dau o stare de bine pe care nu o pot explica dar vă spun cu siguranță că o savurez din plin.

A fost o zi specială și de ce nu, continuă să fie mai ales că am întâlnit două persoane noi, cu totul diferite dar am să vă povestesc despre ei imediat.

Prima parte a zilei am petrecut-o în Herăști, Giurgiu împreună cu Andrei și familia lui. Am mâncat câte puțin din fiecare preparat tradițional, pregătite chiar de mama și bunica acestuia ba chiar la care am contribuit și noi doi! Surprinzător, huh? Da, au ieșit foarte bine toate, am vorbit, am râs, ne-am bucurat de companie și am făcut schimb de cadouri. Curioși? Veți afla probabil în articolele viitoare ce cadouri am primit, detaliu prea puțin important if you ask me!

După cum vă spuneam am întâlnit două persoane noi, o foarte bună prietenă a lui Andrei, prietenă din copilărie, și pe iubitul acesteia de origine spaniolă, foarte drăguți și deschiși, cum îmi place mie să numesc persoanele de treaba, oameni frumoși. Nu vorbesc spaniola pentru că nu am avut ocazia să studiez dicționarul român-spaniol și nici nu mă dau în vânt după telenovele, însă ne-am înțeles prin semne și cu ajutorul Andreei care lua locul unui translator iscusit atunci când era nevoie. Urmează să ieșim cu toții în oraș sâmbătă seara și sincer abia aștept!

După-amiaza am plecat spre București, acasă la părinții mei unde de asemena ne așteptau cadourile lăsate de moș sub brad și mâncăruri de toate felurile pe masa frumos aranjată de mama. Vorba aia: Nicăieri nu-i ca acasă! Deși în ultimii doi ani casa mea este când la Andrei când la țară, deci nu mă plâng!

Acum sunt la Andrei acasă, stau moț în vârful patului cu laptopul în brațe și mor de nerăbdare să vă fac o urare:

Vă urez din suflet Crăciun fericit alături de familie, iubiți și prieteni, sănătate pentru încă 1000 de ani de acum în colo, iar anul ce vine să vă găsească la fel de frumoși, și poate chiar mai fericiți, să vă aducă răbdare și cât mai multă bunătate și înțelegere!

Pe final vreau să vă prezint un proiect foarte frumos realizat de unul dintre prietenii noști Andrei Cojocaru, student la regie și film. A terminat de lucrat la el chiar acum o jumătate de oră și a venit ca un ultim super-cadou! Este un filmuleț tip advertorial, desigur o temă pentru facultate, însă la care a muncit foarte mult și sunt foarte mândră că am putut contribui și eu într-o oarecare măsură.

În rolul principal Luna (cățelușa neagră) și Barney. Eu am avut rolul iubitei supărate, iar rolul băiatului a fost jucat de Cristian Diaconu un alt prieten de-al nostru. Nu am să divulg nimic din ceea ce se întâmplă în acest filmuleț pentru că îmi doresc din suflet să îl vedeți și voi. Sper să vă placă!

signature

9 thoughts on “Crăciun fericit!

Leave a Reply

