Doleanțe către Moș Crăciun

PicsArt_1418765335740

Dragă Moșule,

Știu că au trecut mai bine de 17 ani de cand ți-am scris ultima scrisoare. De atunci am mai învățat să scriu și nici litere nu mai mănânc. Acum le ordonez frumos în pixeli. Nu, nu te-am uitat, doar că nu am putut să țin pasul cu anii ce au trecut mai rapid decât am reușit în disperare să conștientizez. Consum cu drag an de an bucuria pe care negreșit o presari în jurul lumii peste sufletele noastre. Iată mă găsesc la finalul celor 21 îmblânzind același sentiment nepotolit de nerăbdare pe care îl simțeam în urmă cu un deceniu și încă o jumătate dintr-altul. Sentimentul acela care nu-mi dădea pace în seara de Crăciun, mă obliga să stau neclintită în pat cu ochii ațintiți spre geam. Ene era de negăsit. Speram să te prind în fapt moșule, dar ești mai bun decât îmi imaginam! Tu bărbos simpatic, încă n-am primit păpușa aia Barbie, dar ai știut tu ce-ai știut! M-ai salvat de la un ideal fals și prea popular astăzi în rândul sexului ce-a fost odată frumos. Nu roșii bătrâne, mă refer la femei. Fetițe cărora le-ai adus în dar prea multe păpuși iar acum gâfâie obosite din cauza propriilor strădanii să devină chiar dânsele niște obiecte colorate. Nu te întrista! Fiecare își vede propriul frumos cum îl face fericit. Nu e vina ta! Am crescut moșule! N-am uitat destinatarul scrisorilor mele, doar că din ziua în care m-am prins cum merge treaba și ce sfori tragi, involuntar m-am alăturat echipei tale de spiriduși care de-a lungul anului muncesc să aducă fericire celor dragi. Dar mă bucură bucuria lor și nu regret nici măcar un pic.

Acum dacă tot…

Vreau de la tine un sac de sănătate pentru toată lumea, un apetit mai mare pentru subsemnata și dacă vrei tu, un strop de curaj, că am o licență de prezentat și un an ca viitor potențial inginer de terminat. Îngrozește-te dar chiar am nevoie de laptopul ăla promis, că nu mai fac față cerințelor! Cum vrei să scriu frumos când îmi joacă degetele pe literele astea mici? Și moșule, tu chiar nu mă vezi șofer? Mă superi! Nu te cert dar spun că-i musai s-ajung anul ce vine până la Vălișoara, în Ardeal acolo unde frumosul îl poți vedea în toate formele și stările sale. Mi-e dor și mie de bunici, ș-așa tot m-amenință că m-așteaptă de la începutul lui ’14. Oh, și mai vreau o pălăriuță! Nu Fedora, că e iarnă, dintr-aceea neagră și drăguță că am fost atât de aiurită încât căciula mi-am pierdut-o! Acum că suntem pe net, îmi doresc și eu domeniu, că suntem profesioniști. Și dacă tot sunt friguroasă trebuie să faci ceva în privința asta. Un pulover lung și gros îmi trebuie, ca acelea scumpe din Zara! Și ca să fie și mai bine, un palton nu mi-ar strica. Și pentru că sunt pe drumuri între facultăți în fiecare zi tare aș vrea o geantă încăpătoare că mi se face și mie sete, foame. Moșule deja ești palid! Până la anul pe vremea asta avem timp suficient.

Dacă nu, îți mai scriu încă o dată la anul!

Cu drag, Alexandra-Cristina B.


PSX_20141216_230250

PicsArt_1418762771389


signature

2 thoughts on “Doleanțe către Moș Crăciun

Leave a Reply

